<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9990934\x26blogName\x3dKinky+afro\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kinky-afro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kinky-afro.blogspot.com/\x26vt\x3d-3285602111113824810', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2006-03-07

Att älska som en bloggstjärna


Jag har legat med ett 30-tal kvinnor. Av dessa tror jag att högst tre-fyra stycken själva har uppskattat vad som föregått mellan lakanen.

Det här borde kanske oroa mig. Någon skulle säkert föreslå att jag läste Kama Sutra. Men grejen är: jag kunde inte bry mig mindre.

När man passerar 30 avtar libidot i rent häpnadsväckande takt. Även om jag fortfarande kan se den visuella slagkraften i en välpumpad booty är det ett faktum att jag inte längre drömmer om nakna kvinnor. Jag drömmer desto oftare om sol och salta bad, en sprillans ny Grand Cherokee, rejäla Cerwin Vega-högtalare och biffstek med lök.

I den heliga treenigheten sex, droger & rock'n'roll är det egentligen bara droger som känns hett 2006.

19 Comments:

At 3/07/2006 11:20:00 fm, Anonymous Anonym said...

jag har langsamt men sakert borjat forsta att kvinnor i allmanhet och sex i synnerhet inte gor en lycklig, utan att lycka borjar inombords. fastan det ar syntetiskt sa ger mig ett ecstasy-rus mer an en karleksfull relation, for det borjar och slutar med en sjalv.

 
At 3/07/2006 11:21:00 fm, Blogger Eric Goesta Rosén said...

Tycker att droger känns jävligt 2003, att rock n' roll känns jävligt 1996 och att sex känns jävligt jobbigt. Biffstek med lök är jag helt klart sugen på dock.

/Goesta

 
At 3/07/2006 11:26:00 fm, Anonymous Anonym said...

Är det här så kallad "humor" eller så kallat "allvar". Jag trodde att det här var en humorblogg! Nu inser jag att det är Linda Skugges man som driver skiten. Bu!

 
At 3/07/2006 11:27:00 fm, Blogger D.D. said...

Kanske borde inflika att jag kan tänka mig en LIncoln Town Car också. Måste bara lära mig köra bil ordentligt.

 
At 3/07/2006 11:28:00 fm, Anonymous Anonym said...

Jag trodde det här var en allvarlig blog. Nu känner jag mig kränkt.

 
At 3/07/2006 11:47:00 fm, Anonymous Anonym said...

Men tantrasex à la Sting då?

 
At 3/07/2006 11:56:00 fm, Blogger D.D. said...

A beautiful mind, Sting och sobril.

 
At 3/07/2006 12:01:00 em, Anonymous Anonym said...

Personligen är jag mer inne på hills, holes and a beautiful mind.

 
At 3/07/2006 01:04:00 em, Anonymous Anonym said...

Ack, så rätt du har Donnie!, Cherokeen vill jag byta ut, men Cervin-Vega funkar alltid... Möjligen JBL 1200GTi annars...

 
At 3/07/2006 01:34:00 em, Anonymous Anonym said...

om 3 av 30 har gillat dina konster är det väl inte så dåligt. gaska upp dej.

 
At 3/07/2006 02:01:00 em, Anonymous Anonym said...

I vissa kulturer är det ett sundhetstecken att det andra könet inte känner någon tillfredställelse. Araber och andra högt ställda afrikanska kulturer har vetat det där sedan Muhammed härjade i yoghurtskålen. Trist att en kille med så mycket potential som Donnie D fallit för den feministiska glyttretoriken. Vad härnäst? Kvinnlig rösträtt? Avskaffande av sambeskattning? Någonstans måste gränsen dras!

 
At 3/07/2006 02:17:00 em, Anonymous Anonym said...

har ni markt att man som kille maste anpassa sig efter tjejens behov och lustar? jag vet knappt hur jag sjalv vill kyssas da jag hela tiden maste skraddarsy kyssandet efter tjejen i fraga. orattvist ar det.

 
At 3/07/2006 03:08:00 em, Anonymous Anonym said...

Donnie! Du kommer att sluta som den tandlöse pundare som höll på att köra över mig i morse. Inte i en grand cherokee utan i en sönderrostad 245:a. Senaste gången han hade sex var med en syltburk (önos) i ett soprum. Är det så du vill leva resten av ditt krullhåriga liv?

 
At 3/07/2006 04:24:00 em, Anonymous Anonym said...

mmm, önos.

 
At 3/07/2006 04:34:00 em, Blogger felicia said...

Alltså det behöver ju inte bara vara åldern som påverkar din sexdrift, även tidigare nämda mediciner, alkohol och cannabis kan påverka den..

 
At 3/07/2006 09:10:00 em, Anonymous Anonym said...

alltså, missar vi inte det mest centrala när det gäller sexuell njutning: en skön avrunkning? portabelt, trådlöst och snabb payback. kan det vara mer modernt?

 
At 3/08/2006 02:24:00 em, Blogger Eric Goesta Rosén said...

" maxim said...
har ni markt att man som kille maste anpassa sig efter tjejens behov och lustar? jag vet knappt hur jag sjalv vill kyssas da jag hela tiden maste skraddarsy kyssandet efter tjejen i fraga. orattvist ar det. "


Shit. Du har så rätt. Jag har alltid känt det där men aldrig kunnat sätta fingret på det. Jag ska fan börja hångla på mina villkor.

/Goesta

 
At 3/08/2006 04:52:00 em, Blogger Isobel Hadley-Kamptz said...

Ni har aldrig hört talas om tillgång och efterfrågan, eller? Eller, som i det här fallet, en ideologiskt framkallad bristsituation.

Av otaliga anledningar, varav de flesta grundas i patriarkal sexualmoral och andra i den förmodade svårigheten för förfriskade män att 1)hitta klitoris, 2)frammana en stabil erektion, är tillgången på åtminstone tillfälliga kvinnliga sex el. hångelkontrahenter mindre än tillgången på dito manliga. Det kan förresten i vissa fall ha att göra med personhygien också. Detta gör förstås "priset" för tillgång till kvinnligt sällskap högre än motsvarande pris för tillgången till män. En del av det kan ses i det kvinnliga inflytande över exempelvis hångelmetodiken.

Jag är fullt medveten om behovet av uppror mot patriarkatet (om än ej kanske mot hygienkonventioner och rent tekniska kravspecifikationer), men jag skulle ändå inte rekommendera någon att göra principsak av detta klockan halv tre på nya Spy Bar. Däremot verkar Donnie vara en mer grundläggande tillgångs-och-efterfrågebalans på spåren. Det är ett långsiktigt arbete förstås, men ur ett jämställdhetspolitiskt perspektiv är kampen värd all uppmuntran.

 
At 3/08/2006 08:06:00 em, Anonymous Anonym said...

Biffstek med lök...sex. Biffstek med lök...sex. Biffstek med lök...?! Obegripligt. Ska jag välja bort sex krävs det åtminstone Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie.

Att hångla på andras villkor förstår jag inte vad det betyder. Jag kanske är född till rätt kön iaf.

 

Skicka en kommentar

<< Home