<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9990934\x26blogName\x3dKinky+afro\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kinky-afro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kinky-afro.blogspot.com/\x26vt\x3d-3285602111113824810', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2006-02-14

Dagens lumpsamlare


Tack till Pelle för den här godingen. Notera att de paltor tjejen inte har hittat i containers och fyndlådor, de har hon "lånat av grannen". Ge tjejen ett presentkort och bär henne till Åhléns. Den här boho-chic-skiten håller inte längre.

Och så en låt, om ni inte hört den är det definitivt dags:
Spank Rock: "Chilly will"

10 Comments:

At 2/14/2006 11:33:00 em, Anonymous Anonym said...

Mm, varje enskild detalj skulle möjligen kunna passera med ett ansträngt "hm, gulligt ..." men sammantaget blir det ofrivilligt situation stockholm, helt klart. Men när jag rannsakar mig själv så undrar jag var grunden till känslan av bedrövelse ligger? Beror den på att ...

a. ... när vi hängde på uff i vår ungdom hade vi verkligen bättre omdöme,
b. ... när vi hängde på uff var uff-trenden lite coolare för att den inte var 15 år gammal eller tema i Metro ännu, eller
c. ... lump är ungt och coolt men du och jag och alla andra som hänger på din blogg har blivit gamla och borgerliga?

Jag önskar jag kunde säga a, men senaste titten i garderobernas innersta djup ger inget som helst stöd för det.

 
At 2/14/2006 11:34:00 em, Anonymous Anonym said...

du får ha överseende. Hon är ju faktiskt "scenkonstnär" och bor i Midsommarkransen.

 
At 2/14/2006 11:34:00 em, Anonymous Anonym said...

F.ö: a=alex k, slant

 
At 2/15/2006 12:28:00 fm, Blogger D.D. said...

Jag säger inte att jag själv är helt oskyldig i de där sammanhangen.

Men om någon kom fram till mig och gjorde en enkät skulle jag åtminstone säga att kläderna var dyra grejer från DJ Technics nya kollektion Balti-wear och liknande. Jag har helt enkelt tillräcklig savoir vivre för att ljuga när det behövs, det är skillnaden mellan mig och den där tjejen.

 
At 2/15/2006 09:01:00 fm, Anonymous Anonym said...

en gang gav Petter Persson mig en komplimang for min Burberry-jacka. nar jag forklarade att den var andrahand sa spottade han pa den.

 
At 2/15/2006 09:54:00 fm, Blogger Daniel said...

Problemet är nog att tjejen ljuger om att hennes saker är lånade av grannar och hittade i containrar Barnhusgatan.

 
At 2/15/2006 10:16:00 fm, Anonymous Anonym said...

själv är jag mest besviken över att de inte frågar om barnvagnen. är det samma som hennes mamma låg i som bebis, eller hennes mormor? eller - grannens mormor? eller ryckte hon bara åt sig ett barn i närheten för att använda som ursäkt för att klä som som "skogsmulle i storstan"?

 
At 2/15/2006 10:58:00 fm, Anonymous Anonym said...

Jag tycker inte alls att hon är förtjänt av era pubertala påhopp. Snarare ska hon ha respekt för att hon lyckas svara på varje fråga på ett så fulländat sätt. Det är 1000-kronorsfrisörer och sunkiga Arvikastövlar, ekologiskt och kinesiska barnarbetarleksaker, allt toppat med lite sköna connections till både Berlin och New York.

 
At 2/16/2006 01:04:00 em, Anonymous Anonym said...

Okej, alternativ d: Känslan av bedrövelse bottnar i att hon svarar som det är istället för som hon borde.

 
At 2/16/2006 08:57:00 em, Blogger Calle said...

Schysst maskering någon (Metro? Donnie?) har lagt över ungen. Var den så ful? Spank Rock! Mer här: http://aurgasm.us/2005/12/spank-rock.html Put, put, put!

 

Skicka en kommentar

<< Home