<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9990934\x26blogName\x3dKinky+afro\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kinky-afro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kinky-afro.blogspot.com/\x26vt\x3d-3285602111113824810', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2006-05-19

Dildos för riktiga män

Jag vet inte hur ni känner det, men personligen har jag alltid haft svårt att ta dildos på allvar. Efter en hård dag i gruvan kanske man vill koppla av framför burken med lite grillchips, ett sexpack Norrlands Guld och en dildo, men i nio fall av tio är de där grejorna bara så satans mesiga och feminina att man liksom förlorar intresset. Jag svär, om man till exempel tittar in på en sida som den här slås man dels av att hela sajten är lika rosa som Salong K, och dels av att attiraljerna heter saker som ”Baby lemon”, ”Pinky” och ”Beaucoup d'amour”.

Var fan är stavarna för riktiga karlar?

Donnie blev helt enkelt tvungen att ge sig ut på nätet i jakt på mer rough-and-rugged rekvisita, som vi män med hår på bröstet kan köpa utan att behöva skämmas. Det här är vad jag lyckades hitta:

Hos Dr Love (ännu en rosafärgad sajt – jag tycker mig se ett mönster här) hittade jag ”Natural Cally”. Den finns i de maskulina färgerna svart respektive ljusbrunt, har matt yta och inga fjolliga finesser. Verkar helt okej.

Sexiga saker har en avdelning som heter ”rejäla doningar”, vilket förstås låter lovande. Tyvärr saluförs under denna flik några onödigt glittriga dildos under varumärket ”Pearly shine” i färgerna vit, rosa och lila, men här finns tack och lov också den enkla, råbarkade och rättframma ”Man-size” i mörkbeige latex. Donnie ger tummen upp.

15 Comments:

At 5/19/2006 02:48:00 em, Anonymous Anonym said...

Hmm. Mycket intressanta iakttagelser. Fastnade dock på Salong K:s hemsida och var tvungen att ta en paus och springa ut på toaletten för att vomera (i all tysthet förstås) över all den hiskeliga smörja som jag där fann. Nuf' said, jag måste lägga mig och dåna ett slag som vi kvinnor gör när vi blir upprörda.
Peace

 
At 5/19/2006 02:53:00 em, Anonymous Anonym said...

jag vet inte riktigt hur man ska kommentera den där blogposten utan att det kan uppfattas fel. hur man än vänder sig har man ändan bak.

 
At 5/19/2006 03:49:00 em, Anonymous Anonym said...

Kunde blivit ett godkänt blogginlägg om det handlat mer om analdildos.

 
At 5/19/2006 04:28:00 em, Blogger Isobel Hadley-Kamptz said...

Själv fastnade jag för modellen "Patriot" på Dr Love. Inte kanske för dess maskulina appeal, men för namnet. Finns det en "blunda och tänk på kungen" - subkultur även inom dildovärlden? Om någon vet, vet Donnie.

 
At 5/19/2006 05:01:00 em, Blogger D.D. said...

Då måste jag genast göra dig besviken - jag vet inte.

Vilket förstås inte hindrar att jag tar reda på det.

 
At 5/19/2006 05:28:00 em, Blogger Onan said...

vi onanister rekommenderar den här

 
At 5/19/2006 07:06:00 em, Anonymous Anonym said...

Nu vill alla givetvis se en bild på Donnies håriga bröst! Senast jag klämde på hans tuttar var det möjligen ett par blonda fjun som kittlade mina fingrar, men hår? Flimmerhår i så fall...

 
At 5/19/2006 07:28:00 em, Anonymous Anonym said...

är donnie smygbög? jag hade det på känn.

 
At 5/19/2006 09:07:00 em, Anonymous Anonym said...

Hur blev de förresten med "friman"? Kom de och sög av dig någon gång?

 
At 5/19/2006 10:50:00 em, Anonymous Anonym said...

Kan rekommendera en svart player vid namn Black Jack från Lustjakt AB. Funkar nog lika bra för män som för mig.

 
At 5/19/2006 11:22:00 em, Anonymous Anonym said...

SalongK marknadsför sig som "en snyggare, smartare, bättre sajt för kvinnor".

Under är det en skvallertext om att J.Lo väntar barn. Lite längre ner en text om att Angelina Jolie lät flyga in choklad till Namibia från USA.

Frågan är om kvinnor är dumma i huvudet, eller om kvinnor tror att kvinnor är dumma i huvudet.

 
At 5/20/2006 06:15:00 fm, Blogger Christian said...

"Bjud hem legenden John Holmes idag. I vart fall kan du nu njuta av hans penis."

Det där är vad jag kallar koncist, men ändå hjärtligt. Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor! Dildo-försäljnings-sajt-skribent!

 
At 5/20/2006 12:40:00 em, Anonymous Anonym said...

Word, elon, word.

 
At 5/20/2006 04:25:00 em, Anonymous Anonym said...

det bästa är nog att skaffa en med roterande ollon, nåt som inte är uppnåligt i verkliga livet liksom. en kompis till mej köpte en sån i veckan, det låter skitskönt!

 
At 5/22/2006 10:26:00 em, Anonymous Anonym said...

nog finns det rejäla grejer för gangstapojkar som efter frigivandet vill återuppleva den råa med hjärtliga fängelseerotiken.

http://www.bdsmshop.se/

klicka dig in på 'creative molding' och förundras - efter en titt på kategorin 'superdildos' lär du hålla käften. (jag säger bara 13,1 kg...!!!)

 

Skicka en kommentar

<< Home