<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9990934\x26blogName\x3dKinky+afro\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kinky-afro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kinky-afro.blogspot.com/\x26vt\x3d-3285602111113824810', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2006-05-17

Runar och Elin kräver: Legalize it!


Jag som trodde att de skulle vara lite mer subtila.

På den här pressbilden (som för övrigt kommer från fantastiska TT Bling) ligger Runar och Elin Lanto och kramar om varandra, samtidigt som de i den tillhörande texten intygar att de ”bara är vänner”. Men det är inte det som är poängen, vad jag gillar med detta är i stället tröjorna. De matchande tröjorna med rejäla cannabisblaffor tryckta på ärmarna.

Nu vill jag veta om Runar tackat ja till påhugget som konferencier på årets upplaga av Uppsala Reggae Festival, och om det även stämmer att Elin ska uppträda och sjunga duett med Pete Toshs ande. Och vilka är deras favoritmunchies? För Runars del gissar jag på oblater doppade i lönnsirap.

11 Comments:

At 5/17/2006 11:00:00 fm, Anonymous Anonym said...

Elin Lanto ser ut att ha en helt okej bak. Varför kunde du inte fokuserat på det för en gångs skull? Jag lägger ner nu och kommer aldrig tillbaka.

 
At 5/17/2006 11:08:00 fm, Blogger Bolivar said...

Sir Mix-a-lot, du kommer ju alltid tillbaka. Cannabisblaffor eller inte, hur fan ser dom där tröjorna ut egentligen? Tjänar inte Runas såpass att han kan sluta handla på Gunthers?

 
At 5/17/2006 11:11:00 fm, Blogger varanen said...

"Grattis Trondheim...nu finns sköna 'Batistini Weed Casual'-tröjor på DIN Dressmann, 3 för 99".

 
At 5/17/2006 12:02:00 em, Anonymous Anonym said...

Sir Mix-a-lot:

Kan du tipsa om någon bra rövsajt? En eftermiddagsflukt på goa rövar är precis vad doktorn ordinerade.

 
At 5/17/2006 12:14:00 em, Blogger varanen said...

http://www.petitiononline.com/bigbutts/petition.html

 
At 5/17/2006 12:16:00 em, Blogger dan s. said...

Det blir ju skitbra, då kan pastorn hetsa mot batty boys utan att bli lynchad.

 
At 5/17/2006 02:50:00 em, Anonymous Anonym said...

runar håller ju på att odla lockar, och ganjan är direktlinje till gud, om man får tro iyabinghi-pojkarna, så det känns väl helt rätt.

jäkligt o-jamaicanskt att dissa mampie-carola för en benig blondin, dock.

 
At 5/17/2006 08:09:00 em, Anonymous Anonym said...

Vem fan är Elin Lanto?

 
At 5/18/2006 02:37:00 fm, Blogger Christian said...

Jag har hört att Runar ska göra ett överraskningsuppträdande på Uppsala Reggaefestival där han kör en cover på Alpha Blondys "Come back Jesus".

Därefter följer en timmes predikan där Runar klargör att han egentligen inte menade att profeten Muhammed var pedofil, den där gången han anklagade honom för att ha varit pedofil.

 
At 5/18/2006 08:32:00 fm, Blogger Chris said...

donnie goes alls soft, tycker jag.

 
At 5/18/2006 09:47:00 fm, Anonymous Anonym said...

Aaaaahahahhaha! Först garvade jag läppen av mig. Jag såg Elin Lanto framför mig med en spliff i handen hemma i föräldravillan i Nyköping.
"-Oiii! FF i kväll!!"

Satte garvet i halsen när jag läste att Runar ska skända Alpha Blondie.

Livet är grymt ibland.

 

Skicka en kommentar

<< Home