<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9990934\x26blogName\x3dKinky+afro\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kinky-afro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kinky-afro.blogspot.com/\x26vt\x3d-3285602111113824810', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2006-07-10

Ether




(FuckVirtanen)
Vad händer, dudes och dudetter?
(Fuck Virtanen)
Ni gillar mig


Dödar din själ som eter
Lär dig att veta hut
En ”kinky” tatuering
Du är redan ett dött ting

Knäpp händerna, för nu händer det
Alla sitter och väntar
Det är som en aidstest, snart händer det
Inte positivt – vem är bäst?
Wolfe, Houellebecq och Donnie
Ni tror ni kan, kvällspress och morgonblad
Jag kramar om er med en kanonad

Det smäller, halva skallen är borta
Hur skulle Donnie nånsin kunna komma till korta?
Du har en ärtbössa vid sängen
Men min Mac-10 är poängen

Jag är sannast, säg en bloggare jag inte inspirerat?
Gav dig uppslag men nu är du förlegad
Med uppslag i helgbladet
Glöm inte mitt namn i bubbelbadet

Har blivit dumpad, lämnad som död, hånad och glömd
Turen tog slut, de hoppades jag skulle ruttna i en ström
Ni pissar på mig, skiter och spottar på min grav
Snackar och skrattar så typometern blir konkav

Ni är ryggdunkare, vänliga ormar
Med händerna i mina fickor medan Gerdin gormar

När gatorna gnällde hörde jag det i min kåk
Att Virtanen och Bladet ville ha bråk
Började olja mitt vapen, laddade med patroner
för att skjuta en kamel och hans optionskåta kujoner

(etc.)

12 Comments:

At 7/10/2006 02:01:00 em, Anonymous Anonym said...

Men de sista femton verserna då?

 
At 7/10/2006 03:23:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag är så jävla söder
Jag sög av Runa
Gurglade lite i taxin
innan jag spottade ut allt i Eskilstuna!

 
At 7/10/2006 04:04:00 em, Anonymous Anonym said...

En uppföljare till klassiska A-Lo From The Jakan?

 
At 7/10/2006 04:06:00 em, Anonymous Anonym said...

Postningen av en Virtanen-bild, med undertexten "ful", är fortfarande något av det smartaste som Dondi levererat.

 
At 7/10/2006 04:33:00 em, Blogger Slampskata said...

jag antar att ABs consiglieri Brundin hört av sig till dig?

 
At 7/10/2006 09:38:00 em, Blogger D.D. said...

Nix consiglieri. De har väl gett upp.

 
At 7/11/2006 09:59:00 fm, Anonymous Anonym said...

hybris

 
At 7/11/2006 12:11:00 em, Blogger Hemligt. said...

re: att ta bladet från munnen: a toast to the blogghost who can boast the most posts.

och med det menas en rätt stor tumme upp.

 
At 7/11/2006 12:20:00 em, Blogger D.D. said...

Tec-9ine, jag försökte. Likaså med raderna om "dick suckin' lips" och "let the late, great veteran live" (vem skulle det bli i det här fallet, Tom Hjelte?) men det ville sig inte riktigt.

 
At 7/11/2006 07:18:00 em, Blogger arg skåning said...

bättre än allt på black album, å andra sidan finns det ju knappast något som är sämre än den heller

 
At 7/11/2006 07:19:00 em, Blogger arg skåning said...

eftersom det aldrig blev någon stor rump-special så önskar jag mig en tom hjelte-special istället eller kanske en special om tom hjeltes booty?

 
At 8/13/2006 05:18:00 fm, Anonymous Anonym said...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

 

Skicka en kommentar

<< Home