<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9990934\x26blogName\x3dKinky+afro\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kinky-afro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kinky-afro.blogspot.com/\x26vt\x3d-3285602111113824810', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2006-03-21

Gästblogg: Din mamma!


En gång, jag och en kompis stod utanför Crush på Amiralsgatan och skulle plocka några indiebögar och sånt. Så kom det en isländsk tjej och frågade om vi var bögar! Min kompis, han bara ”jävla bitch” och ger henne värsta smällen. Sen, så kom en sån indiebög och bara ”vad fan gör ni”, och min kompis gav han en skalle och tog hans mobil fast den bara hade svartvit skärm. Sen min kompis körde över han snålbögen med cykelen, jag svär.

Sen en annan gång, jag och min kompis såg Gonza gå runt med sån björndräkt på Triangelen. Sån riktig tönt med massa småbrudar och tv-kameror och shit. Så min kompis bara drog kniv och högg han, rätt i björnmagen! Fast det måste varit sjuuukt mycket stoppning i för jag såg han i Tracks på teve sen.

Keep it real,
Lilleman

9 Comments:

At 3/21/2006 11:18:00 fm, Anonymous Anonym said...

cornelis 4-ever!

 
At 3/21/2006 11:22:00 fm, Anonymous Anonym said...

Okej...vad annorlunda.

 
At 3/21/2006 12:08:00 em, Anonymous Anonym said...

keepin' it real mannen, lilleman är feeeett pixad men fetegrym ändå, vi drömmer om det gamla landet och leker i det nya, refugee connections from eritrea to kurdistan!

 
At 3/21/2006 12:17:00 em, Anonymous Anonym said...

hur gammal är LIlleman nu, 35?

 
At 3/21/2006 02:19:00 em, Anonymous Anonym said...

har du släppt in maxim igen, Donnie? Sluta med det.

 
At 3/21/2006 02:41:00 em, Blogger D.D. said...

Maxim är förstås en stor inspiration för mig, men han är inte skyldig till det här.

Lilleman och hans kompis har för övrigt gett mig ett erbjudande som det är frågan om jag kan säga nej till. Möjligen tar han över den operativa bloggdriften framöver.

 
At 3/21/2006 03:10:00 em, Anonymous Anonym said...

Lilleman, talar vi en tönt eller en så kalla tönth? Yngre vänner påtalar vikten av att särskilja dessa begrepp.

/NS

 
At 3/21/2006 09:17:00 em, Anonymous Anonym said...

Och Peter Wolodarski har en lila skjorta i aktuellt. Vart är världen på väg?

 
At 3/21/2006 11:06:00 em, Anonymous Anonym said...

Och Stor-Fred indoktrinerar en hel generation mobbade UR-konsumenter via statstelevisionen!

HÄÄSSSEEELLLLBBBYYYYY!!!!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home