<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d9990934\x26blogName\x3dKinky+afro\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://kinky-afro.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dsv_SE\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://kinky-afro.blogspot.com/\x26vt\x3d-3285602111113824810', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

2006-12-21

Nyhetschock: Donnie på bild

Här blir jag och några andra plåtade av Sydsvenskan. Om jag inte är en sartoriell kille så vet jag inte vad ordet betyder. Nyss fick jag lite följdfrågor av Sydis också, och jag reagerade förutsägbart som den keyboardjockey jag är: med akut minnesförlust. Vad var bäst 2006? Vad var sämst? Hur fan ska jag komma ihåg det, bara sådär? Tror jag lyckades få in en Gnarls Barkley-diss, och det är ju alltid något. Tyvärr var jag inte vaken nog att få in ordkombinationen ”Calle Schulman” och ”dvärg”. Det hade annars varit fint och, på många nivåer, roligt.

7 Comments:

At 12/21/2006 05:59:00 em, Anonymous Anonym said...

Låt mig gissa: du är den feta tjejen som står rätt långt fram?

 
At 12/21/2006 06:08:00 em, Anonymous Anonym said...

no way jose, han är gardellbögen längst fram allra längst ut på kanten.

 
At 12/22/2006 12:27:00 fm, Blogger dan s. said...

Sport: Calle Söderberg glänste i ny position

Fan det trodde jag inte om dig. Är missionären helt ute alltså?

 
At 12/22/2006 01:36:00 fm, Anonymous Anonym said...

Men, uh, är han inte det då? alltså dvärg.

 
At 12/22/2006 09:52:00 fm, Anonymous Anonym said...

De andra nivåerna, förutom den rent fysiska, är att unge herr Schulman också är en emotionell och intellektuell dvärg eller? Det är inte bara roligt. Det är sant också.

 
At 12/22/2006 11:03:00 fm, Anonymous Anonym said...

Fantastiskt! När man trycker på länken idag så headlinar de med "Två flickor utsatte för våldtäktsman".
Wanna comment that? Haha

 
At 12/25/2006 06:49:00 em, Anonymous Anonym said...

Jag tror minsann att Calle Shulman (eller är det hans brorsa?) jobbar i receptionen på Sturebadet. Eller har dom en bror till?

 

Skicka en kommentar

<< Home